Popis
Nová řada 3X s revoluční třístupňovou technologií. V první fázi dvojice segmentů ozubeného šneku„Xtreme-Auger“ umístěná na vnější části krytu šneku tlačí sníh směrem do středu do druhé fáze, kde se nachází střední segment ozubeného šneku „Xtreme-Auger“, který sníh akceleruje do třetí fáze – k turbíně, která vyhazuje sníh skrz komín vysokou rychlostí daleko od stroje ve zvoleném směru.
Vybavení
TROJITÝ OCELOVÝ SYSTÉM ŠNEKOVÉHO DOPRAVNÍKU
Inovativní konstrukce našeho systému šnekových dopravníků vrtá do sněhu středovým šnekem mířícím ve směru jízdy. Ten je podpořen šnekovými prvky na pravé i levé straně, které dopravují sníh ke středovému urychlovači. Ten sníh tlačí do vertikálního lopatkového rotoru, který je vyhazuje daleko ven.
OCELOVÝ VÝHOZOVÝ KOMÍN & VÝHOZOVÁ KLAPKA
Výhozový komín všech fréz řady 3X je vyrobený z tlusté pevné oceli, aby odváděl práci spolehlivě po mnoho let. Pomocí výhozové klapky můžete upravit vzdálenost a výšku odhozu od shazování hned vedle frézy, až k odhazování do vzdálenosti až 18 metrů.
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ VÝHOZOVÉHO KOMÍNU
Otáčejte výhozovým komínem v rozpětí 200° zleva doprava bez časových prodlev pohodlně od ovládacího panelu. Výhozová vzdálenost se dá snadno nastavit pákou umístěnou na ovládacím panelu.
ROVNOVÁŽNÝ SYSTÉM (730 HD)
1. Stlačený sníh: Uveďte páku do polohy „stlačený sníh“, váha se přenese na přední část frézy a přitlačí ji k zemi.
2. Normální sníh: Tato poloha uživateli umožňuje snadné manévrování stroje v běžných sněhových podmínkách.
3. Poloha štěrk: Použijte tuto polohu, když odklízíte sníh ze štěrkových cest nebo členitých chodníků, abyste zabránili nabrání štěrku.
4. Přepravní poloha: V této poloze se kryt šroubu zvedne nad zem, aby se mohl snadno přemisťovat a nepoškrabal chodník.
ZÁMEK SPOJKY
Zámek spojky udržuje v pohybu spojky pojezdu i přepravníků jedinou rukou. Díky tomu můžete měnit směr výhozu nebo rychlost pojezdu za provozu.
ZIMNÍ MOTOR S VELKOU PALIVOVOU NÁDRŽÍ
Čtyřtaktní zimní motory Cub cadet OHV nabízí zlepšené startování a nižší emise a jsou vynikající do nízkých teplot. Bohatý zdvihový objem zajišťuje dostatečnou výkonnost i za nejnáročnějších podmínek.
SYSTÉM ŘÍZENÍ S OBRATEM NA MÍSTĚ
Sněhové frézy lze řídit jednoduše uvedením řídících pák pod vodícími madly do pohybu.
Technické parametry:
Zimní čtyřtaktní motor OHV | Cub Cadet, 420 cm³ |
Pracovní výkon (kW / ot. za min) | 7,8 / 3 600 |
STARTOVÁNÍ | 230 V el. startér |
OBJEM PALIVOVÉ NÁDRŽE | 4,8 l |
Pracovní šířka | 66 cm |
výška bunkru | 58 cm |
Cool Blue lyžiny | Cool BlueTM, polymerové – brání poškrábání podkladu |
Průměr šneku | 30 cm |
materiál | ocel |
Odklízecí systém | 3-stupňový s Xtreme-AugerTM frézovacím šnekem |
Průměr rotoru | 30 cm |
Ložiska šneku | ano |
Řízení | Ovládací páčky pod rukojetí |
Rychlosti | 6 vpřed / 2 vzad |
Pneumatiky | 16" x 4,8", X-Trac zimní dezén |
Otáčení komína | klika / 200° |
Ovládání deflektoru komínu | joystick |
Vyhřívané rukojeti | ano |
Pracovní reflektor | 2x LED |
Hmotnost (přibližně) | 116 kg |
Sněhové frézy Cub Cadet
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.